Všeobecné obchodní podmínky – školení
1. Odesláním přihlášky na školení/seminář dochází k závazné objednávce zájemce na příslušném školení/semináři. Potvrzením přihlášky ze strany KODAP Liberec, s.r.o. dochází mezi zájemcem a společností KODAP Liberec, s.r.o. k uzavření smlouvy o poskytnutí služeb školení.
2. Nebude-li poplatek za školení uhrazen do14 dnů od potvrzení přihlášky, smlouva dle předchozího bodu automaticky zaniká a zájemce nebude mít nárok na účasti na školení.
3. Zruší-li zájemce svoji účast méně než 14 dnů před konáním školení, zaplacený poplatek za školení propadá společnosti KODAP Liberec, s.r.o. jako paušální náhrada nákladů spojených s organizací školení. Zrušení účasti více než 14 dnů před konáním školení není nijak penalizováno a zájemci bude veškerá zaplacená částka vrácena. Znovuobnovení účasti na školení je možné pouze za předpokladu uzavření nové smlouvy.